Både operative ledere, HR-avdelinger og andre medarbeidere arbeider på spreng for å skape gode og konkurransedyktige arbeidsplasser. Hvordan få større effekt ut av all den innsatsen som legges ned?
Vi har arbeidet med å finne svar på dette spørsmålet i over 30 år. Dette har blant annet ført til at vi i dag har en verktøykasse med over 150 gjennomprøvde og praktiske arbeidsmetoder. Disse verktøyene er til stor nytte når veien til økt konkurransekraft skal utvikles i din organisasjon.
Metodene kan eksempelvis:
- Sikre at vi tar hensyn til at menneskene er forskjellige – og må derfor behandles deretter
- Utvikle ansvarlighet og kontroll slik at alle engasjerer seg som om de var gründere
- Øke evnen til å samarbeide i samsvar med organisasjonens formål og funksjon
Det er mye å lære – særlig av egne feil. Men det er billigere å lære av andres.
Vil du vite mer?
Ta kontakt for en uforpliktende samtale med Annar Aasheim: tlf 932 54 983